Aphrodite Clinic informeert en adviseert u graag vrijblijvend over haar uitgebreide behandelmogelijkheden en producten. Zo weet u vooraf of wij u met uw huidzorgvraag kunnen helpen. Natuurlijk staan wij ook vóór, tijdens en na behandelingen voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. U kiest zelf de manier die het beste bij u past.
Meest gestelde vragen
Om antwoord te krijgen op vragen die ook andere cliënten vaak stellen, kunt u eens kijken bij de Meest gestelde vragen, die op de pagina van de door u gewenste behandeling staan.
Facebook en Instagram
Veel informatie in de vorm van foto’s en video’s is verkrijgbaar via onze social media platforms Facebook en Instagram. Een ideale manier om meer te zien en te weten te komen over onze behandelingen en producten. Volgt u ons, dan blijft u bij met de meest actuele beelden en informatie.
Telefonisch of per e-mail
Wij zijn vanzelfsprekend telefonisch bereikbaar om uw vragen te beantwoorden. U kunt ons bellen tijdens de openingstijden van onze klinieken. Wilt u uw vraag per e-mail stellen, dan kan dat via ons contactformulier. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Aphrodite Clinic werkt alleen op afspraak. Wilt u een afspraak maken, dan kan dat bij voorkeur telefonisch tijdens de openingstijden van onze klinieken. Vanzelfsprekend kunt u ook ons contactformulier gebruiken. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Afspraak wijzigen of afzeggen
Een gemaakte afspraak kan tot uiterlijk 48 uur voor aanvang kosteloos worden geannuleerd.
Indien een afspraak later dan 48 uur voor aanvang, maar eerder dan 24 uur voor aanvang wordt geannuleerd, bent u 50% van het tarief verschuldigd dat verschuldigd zou zijn indien de afspraak doorgang zou hebben gevonden.
Indien een afspraak later dan 24 uur voor aanvang wordt geannuleerd, bent u 100% van het tarief verschuldigd dat verschuldigd zou zijn indien de afspraak doorgang zou hebben gevonden.
Om uw huidzorgvraag te bespreken en uw wensen en verwachtingen van een gewenste behandeling in kaart te brengen, plannen wij een intakegesprek met u in. Dit gesprek bieden wij gratis en vrijblijvend aan. Een van onze gespecialiseerde huidtherapeuten informeert u uitgebreid over de mogelijkheden en geeft u realistische huidverbeteringsperspectieven voor uw specifieke zorgvraag. Voor zover het van belang is voor een specifieke therapie, stellen wij vragen met betrekking tot uw gezondheid en eventueel medicatiegebruik. Wij kunnen hiermee rekening tijdens een behandeling. Het kan helaas ook voorkomen dat wij een gewenste therapie op basis van uw gezondheid en medicatiegebruik moeten afwijzen. Ons doel is altijd om u eerlijk advies te geven en de beste huidzorg te bieden die voor uw zorgvraag geschikt is.
MEITU huidscan
Ter ondersteuning van ons advies over uw huidzorgvraag kunnen wij tijdens het intakegesprek een huidscan uitvoeren met behulp van onze zeer geavanceerde MEITU. Vraagt u er gerust naar.
- MEITU detecteert 10 belangrijke huidaandoeningen en 17 onderliggende problematieken;
- Volg jouw huidverbetering meetbaar op;
- Krijg een gepersonaliseerd behandelplan en thuisadvies;
- Ontvang digitaal jouw huidpaspoort.
Voor- en nazorgadvies
Voor het veilig behalen van de beste resultaten is het van belang om de adviezen van onze huidtherapeuten altijd nauwgezet op te volgen. Veel van onze behandelingen vragen om een uitermate goede bescherming van uw huid voor, tijdens en na deze behandelingen tegen zon en zonnebank om pigmentvorming te voorkomen. Meer informatie hierover is te vinden onder onze zonwaarschuwing. Aphrodite Clinic is uitdrukkelijk niet aansprakelijk voor eventuele pigmentvorming of verbrandingen die het gevolg zijn van het niet vermelden van blootstelling aan zon of zonnebank in de aangegeven periodes.
Voor een aantal behandelingen is het prettig om uw huid achteraf te koelen. Hierover is meer informatie te vinden onder ons koeladvies.
Wilt u naar aanleiding van het intakegesprek behandeld worden bij Aphrodite Clinic, dan stellen wij een persoonlijk behandelplan voor u op. In dit plan staan onder andere uw huidzorgvraag, het aantal te verwachten behandelingen en het resultaat dat nagestreefd wordt. Na invulling nemen wij het behandelplan ter controle samen nog eens door. Is alles duidelijk en correct en gaat u met de behandeling akkoord, dan vragen wij u het formulier ‘Informed Consent’ te tekenen. Daarna kan de behandeling starten. Is de behandeling al gestart, dan controleren wij ook tussentijds of de behandeling volgens verwachting verloopt. Mocht het nodig zijn, dan kunnen wij het behandelplan in overleg met u aanpassen voor de beste mogelijke huidzorg.
Contant of met pin?
In onze klinieken kunt u naar keuze contant of via pin betalen.
Vergoeding via uw zorgverzekering?
Wilt u weten of uw behandeling door uw aanvullende verzekering gedekt wordt? Kijkt u dan even uw zorgverzekeringspolis na. Wij leveren gecontracteerde zorg via alle zorgverzekeraars. Wordt uw behandeling of therapie vergoed via uw zorgverzekeraar, dan kunnen wij de declaratie aan de hand van uw verzekeringsgegevens rechtstreeks naar hen doorsturen. Wij vragen u in dat geval uw verzekeringspas bij de hand te houden.